martes, 8 de febrero de 2011

La cooperativa fenesa Vieiro denuncia una «caza de bruxas» de la Administración


La cooperativa fenesa de transportes Vieiro denuncia una «caza de bruxas» de la Xunta de Galicia contra la sociedad, que venía prestando el transporte escolar en el municipio desde su fundación, hace ya tres décadas. «Gracias a este servizo, vense garantindo o desprazamento dos veciños do barrio de San Valentín a diversos puntos», para lo que, argumenta el presidente de la cooperativa, Álvaro Coira, «a empresa Vieiro contou cunha autorización VPC tal e como lle esixe a normativa estatal e autonómica, sen ser obxecto de ningún tipo de queixa ou sanción».

Fue en diciembre cuando, a raíz de una denuncia de la compañía Arriva, «a Dirección Xeral de Mobilidade ten iniciado unha auténtica caza de bruxas contra Vieiro, que suporá, se nada cambia, o fin dunha entidade de máis de trinta anos de apoio social aos veciños de Fene, e que acabará ademais co posto de traballo de dúas persoas».
Actualmente, la firma se enfrenta a dos sanciones que suman casi 10.000 euros de multa. Y, «ante esta lamentable situación -concluye Coira-, non podemos máis que denunciar a persecución que estamos a sufrir».

Fuente: La Voz de Galicia
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario