domingo, 17 de octubre de 2010

El gobierno de Fene propone aplicar solo el IPC a las tasas y los impuestos durante

El gobierno municipal de Fene ha iniciado los contactos con los grupos políticos de la corporación para analizar la situación de cada servicio y llegar a un acuerdo sobre las tasas e impuestos que se aplicarán durante el próximo año. Según informaron desde el Concello, la propuesta del PSOE consiste en «unha conxelación pero, analizando detidamente a situación de determinados servizos deficitarios», concluyen que «poderían supor unha leve modificación». Por eso, desde el ejecutivo que preside Iván Puentes señalan ahora que se les aplicará el IPC (el Índice de Precios al Consumo) interanual.

En un comunicado oficial, el gobierno fenés recordaba «que é factible a conxelación total» debido «ao labor de contención do gasto nos últimos anos, grazas á aplicación de novas taxas e impostos que non gravan ao conxunto dos veciños e tamén grazas a que a situación financieira do Concello mellorou nos últimos tres exercicios».

En concreto, señalan que «unha xestión razoada dos cartos públicos posibilitou o descenso da débeda municipal dende o 98% do ano 2006 ao 29% do ano pasado».
El alcalde mostró también su deseo de que «os veciños de Fene non paguen os efectos da crise económica», y por ese motivo se plantearon los nuevos aranceles a empresas de telefonía móvil y cajeros instalados en la calle, con la idea de «gravar máis aos que máis teñen».

Por todo esto, Puentes se manifestó esperanzado de que «a proposta de conxelación xeral das taxas e impostos poda prosperar entre todos os grupos» del Concello de Fene.

Fuente: La Voz de Galicia

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario